Aktuality

Školení ISO

Význam školení v oblasti systémů managementu jakosti

Firmy si stále více uvědomují, že jejich konkurenční výhoda může být významně ovlivněna znalostmi, dovednostmi a schopnostmi zaměstnanců. Z tohoto důvodu, vhodné investice do lidí jako nositelů lidského kapitálu, mohou mít z dlouhodobého hlediska významný dopad na ekonomickou výkonnost podniku. Aby se dané investice neminuly účinku, firmy by měly ke podnikovému vzdělávání přistupovat systematicky, od identifikování potřeb až po vyhodnocení výsledků edukačních aktivit.

Bez ohledu na to, jakou mírou či formou se podnik rozhodl investovat do rozvoje svých zaměstnanců, doporučuje se, aby využil systematický přístup ke vzdělávání, kterým zajistí podporu dosažení strategických cílů podniku propojených s podnikovou kulturou as orientací na zaměstnance.

>

Systematické vzdělávání představuje opakující se cyklus vzdělávání, jehož výsledky se dosahují v delším časovém horizontu. Prochází čtyřmi základními fázemi. Identifikace potřeb a definování cílů vzdělávání spočívají ve shromažďování informací týkajících se současného stavu znalostí a schopností pracovníků a definování požadované úrovně. Následně se přechází do druhé fáze, kterou je plánování vzdělávání (vytvoření konkrétního vzdělávacího programu, s jasnými cíli, metodikou, obsahem). Po ukončení přípravných fází se plynule pokračuje v realizaci vzdělávacího procesu a jeho vyhodnocení.

Jaká školení bych měl absolvovat, pokud chci zavádět a udržovat svůj systém jakosti efektivní?

V zásadě se doporučují 3 druhy školení:

  • úvodní školení do systémů managementu jakosti ( v době implementace samotného systému jakosti)
  • školení manažera jakosti resp. interního auditora kvality
  • udržovací školení – v případě změny požadavků nebo revize norem

Jak vám umíme pomoci v oblasti školení ISO?

Vyplňte formulář v pravo a obratem Vám pošleme aktuální kurzy s cenovou nabídkou.